Euroleague Women All Star Game 2011

08.03.11


Foto dažas stundas pirms
Euroleague Women All Star Game
Dikeoulakos : "Šīs trīs dienas man ir bijušas patiešām brīnumainas. Tikko mēs izcīnījām Polijas kausu. Un tagad Eirolīgas zvaigžņu spēle ir kā ķirsis uz tortes - lieliski, ceru - tā būs šo dienu kulminācija" (trojmiasto.pl).
Babkina : "Pirmo reizi es piedalīšos šajā lieliskajā pasākumā. Man tas ir liels gods un neaizmirstamas emocijas. Es izbaudīšu šo notikumu un jautri pavadīšu laiku" (sportowefakty.pl).



10.02.11 pl 12:20
Dikeoulakos vadīs Babkinu arī Eirolīgas Zvaigznēs [screen]

Pirms pāris mēnešiem bija bezdarbnieks.
Bet šodien galvenais treneris Eirolīgas All Star spēlē...


07.02.11 pl 12:50 (updated 10.02.11)
Babkina oficiāli Eirolīgas Zvaigznēs

Pirms pāris gadiem daudzi gribēja Babkinu norakstīt.
Bet šodien viņu aicina uz Eirolīgas Zvaigžņu spēli...

No eiropiešu pointgārdēm Babkina ir 5. labākā piespēlētāja, 2. rezultatīvākā un 1. efektīvākā. All Star spēle notiks Lotos kluba mājvietā - Gdiņā.


Elīna Babkina :
"Nopietni... Nevar būt... Super?!?"
Elīnas Babkinas balsī mijās pārsteiguma un prieka intonācijas.
"Par Zvaigžņu spēli kaut ko biju dzirdējusi, bet īpašu uzmanību nepievērsu un pagaidām man neviens neko nav teicis. Pārsteigums? Protams! Un prieks arī. Žēl, ka nav Anetes - ar ko es draudzēšos?" (pirmās emocijas 07.02.11 15:00 basket.lv).