Neripa telefonsarunas ar izlasniecēm

22.02.12 fantasy

Jaunapstiprinātajam izlases trenerim ir un būs jāpieliek lielas pūles, lai savāktu komandu daudzmaz pieklājīgā sastāvā.
Lejāk ir modulētas telefonsarunas ar izlases potenciālajām spēlētājām.
Šīs sarunas varbūt īsti neatbilst realitātei, tomēr nav arī tālu no tās.


----------------------------------------------------------------------------


A. Nerips un Elīna D.

Sveika, Elīna, te Aigars!
- Kas, kas?

Aigars!
- Kāds Aigars?

Nerips, izlases treneris!
- Ak tā?! Pag, es tagad nevaru runāt. Varbūt drusku vēlāk piezvaniet.

Elīn, es pavisam īsi, ja neiebilsti!
- Labi, bet īsi - kas par lietu?

Es skatos, tu savā Spānijas klubā pēdējā laikā nespēlē... Kāds savainojums vai kas?
- Nē, esmu vesela. Vienkārši šobrīd esmu devusies uz Ameriku, lai izmēģinātu savus spēkus WNBA.

Āāāā... Domā, ir reāla iespēja?
- Kā tad! Pagašgad vienkārši nebija pareizie skauti. Šogad, es domāju, noteikti tikšu tur spēlēt!

Gribēju uzzināt tavas domas par spēlēšanu izlasē šovasar...
- Es gribu spēlēt, būšu klāt, ja aicināsiet! Bet ja ar savu WNBA klubu tikšu tālāk, tad varbūt nē, tad jau redzēs. Bet es gribu arī uz izlasi!

Klau, bet kā tev būs ar to otru Elīnu?
- Neko. Domāju, ka izlasē viņu izkonkurēšu. Un viss būk OK.

Un vēl man, khmm..., priekšniecība lika pajautāt - vai tu tiešām tiesāsies ar LBS?
- Visticamāk jau nē. Bet ja izlasē netikšu starta pieciniekā, tad būs jāpadomā, kā atspēlēties.

Neērti prasīt, bet man jāzina, vai tu, ēmmm..., taisīsi to interneta lapu par izlasi?
- Kā jau teicu, tas atkarīgs, vai izlasē tikšu pienācīgi novērtēta. Ja nebūšu pieciniekā, tad uzrakstīšu internetā visu patiesību!

Paldies, Elīna, par sarunu. Tad jau vēl sazvanīsimies!
- Pag, tad jūs tagad mani aiciniet uz izlasi?

Oficiāla aicināšana būs mazliet vēlāk. Tagad es vienkārši aprunājos ar spēlētājām.
- Skaidrs...

Nu, tad līdz vēlākam, un lai veicas!
- Labi, tad tā!


----------------------------------------------------------------------------


A. Nerips un Liene J.

Sveika, Liene, te Aigars!
- O jāāāā, prieks dzirdēt kādu latvieti. Mums te Francijā viss franciski, tā ka nevar saprast ne domu, ne saturu. Bet citādi te ir konkrēti labi. Sadzīves aptākļi prīmā, ir foršs dzīvoklītis, arī Pežo iedeva (smejas). Vispār esmu ļoti apmierināta. Un jā, tas vīns, tas vīns, katrā ēdienreizē, un tas ir pilnīgi oficiāli, tāpat kā savulaik Spānijā. Tā bija mana sapņu zeme, un te Francijā ir tikpat labi, gandrīz tikpat. Un ziniet, komandas biedrenes arī ļoti jaukas. Dažas, ziniet, pat pārāk jaukas un draudzīgas (ņirdz). Bet es ieturu līniju, un tad viss ir normāli. Tā mums te iet. Ah, pavisam piemirsu, gribēju padalīties, ka bieži sazvanamies ar Daci, kas te jau daudzus gadus dzīvojas. Nu tā, kas nomainīja uzvārdu uz franču salikteni. Brrr, es to nevaru pat izrunāt, kur nu vēl atcerēties...

[pārtrauc] Liene, jā, bet klausies, LBS baigi spiež uz finansēm. Nevaru gari runāt pa telefonu. Kad atbrauksi, tad parunāsim tā pamatīgi, ja?
- Jāāāā, labi! Bet ko es nupat stāstīju? Ak jā, tā Dace. Satikāmies tikai pāris reizes, jo viņa tomēr ir citā līgā. Ai, kā gribās, kadu latvieša dvēseli redzēt un dzirdēt. Un es vēl nepateicu pašu glaveno! Reiz vienā spēlē, šķiet pret Landes, nē - pret Challes...

[pārtrauc] Liene, tu izlasē būsi šogad!
- Jā, es domāju, ja veselība nepievils, tad jā! Pagaidām it kā viss ir normāli. Nu ir šādas tādas sāpītes, bet tās jau pieder pie lietas, vai ne? [smejas]

Labi, man tagad jābeidz! Sazvanīsimies, čau!
- Čau čau! Un nodod no manis bučas TTT meitenēm! [smejas]


----------------------------------------------------------------------------


A. Nerips un Kristīne K.

Sveika, Kristīne, te Aigars!
- Sveicināti!

Skatos, dabū daudz izspēlēties Spānijā!
- Nu tagad man it vairāk nekā TTT.

Joprojām dusmojies uz mani?
- Nē taču, kāds laiks jau ir pagājis...

Tad varēsim sastrādāties izlasē?!
- Kāpēc gan ne?! Es esmu profesionāle. Un jūs arī ziniet savu darbu.

Šovasar esi gatava palīdzēt izlasei, vai ne?
- Jā, gribu spēlēt izlasē.

Labi, tad es ar tevi rēķinos. Sazvanīsimies vēlāk!
- Uz redzēšanos!


----------------------------------------------------------------------------


A. Nerips un Sabīne N.

Sveika, Sabīne, te Aigars!
- Ooooo, sveiki sveiki!

Kā iet, kā kāja?
- It kā viss normāli, iet uz labo pusi pamazām!

Šovasar izlasē varēsi spēlēt?
- Viennozīmīgi, bez izlases nekādīgi!

Man te, khmm..., LBS spiež ar tālruņa rēķinu, nevaru gari runāt. Sazvanīsimies pēc kāda laiciņa, ja?
- Labi, sarunāts!


----------------------------------------------------------------------------


A.Nerips un Zane T.

Sveika, Zane, te Aigars!
- Sveiki!

Kā tev klājas!
- Labi labi, es tiešām nesūdzos.

LBS spiež ar tālsarunu limitu, tāpēc prasu uzreiz - vai šovasar izlasē spēlēsi?
- Vispar pēdējā laikā mans spēles laiks nav tik liels, tāpēc neesmu sagurusi. Tāpēc domāju, ka izlasē spēlēšu.

Patīkami to dzirdēt! Tu mums esi ļoti, ļoti vajadzīga. No citām izlasēm tavas pretspēlētājas būs īsākas par tevi. Un es zinu, ka tas tev patiks! [pašampierināti nosmejas]
- Jā, labi.

Nu, tad līdz vēlākam!
- Attā!


----------------------------------------------------------------------------


A. Nerips un Elīna B.

Sveika, Elīna, te Aigars!
- Opsā opsā, treneris piezvanīja! [smejas]

Kā tev tur iet? Pārdzīvo, ka netiec spēlēt pret turcietēm?
- Da, nē... [ķiķina]. Man viss ir labi, daudz trenējos, strādāju pie caurgājiena un metiena. [smejas]

Kā būs ar izlasi šovasar?
- Nu, nezinu, neesmu zīlniece! [smejas]

Bet, ja nopietni, gribi palīdzēt izlasei?
- Kā nu negribēšu! [smejas] Bet nevar zināt, kā būs ar tiem ceļiem, ir doma tos nostiprināt. Un arī uz WNBA gribu aizbraukt. Žēl, ka nevar visu uzreiz! [smejas]

Tad tu vēl īsti nezini...
- Tā sanāk... Pēc kāda mēneša būs lielāka skaidrība.

Nu tad sarunājam, ka es zvanu pēc mēneša, ja?
- Labīīīīī. [ķiķina]

Labi, davaj!
- Davaj, davaj! [smejas]