08.02.10 George Dikeoulakos fibaeurope.com intervija
"līdz parakstīšanai ir palikušas tikai sīkas detaļas" [+sportac]

05.02.10 "Esmu pieņēmis Latvijas piedāvājumu", -
George Dikeoulakos
: "Šis lēmums man bija ļoti grūts. Četrus gadus esmu strādājis Grieķijas izlasēs kopā ar Kostas Misas. Lieliskā sadarbība, psiholoģiskā saikne ar komandu un kvalificēšanās PČ sākotnēji man lika noraidīt Latvijas piedāvājumu. Tomēr vēlāk pats Misas mani pārliecināja, ka manai karjerai būtu pareizāk, ja es Latvijai teiktu "jā". Tagad mans uzdevums ir ar Latviju pretendēt uz iekļūšanu EČ. Ja izdotos atrast 2-3 jaunas zvaigznes, tad pēc tam varētu pretendēt arī uz OS. Martā mani oficiāli prezentēs Latvijā. Un internetā jau esmu sazinājies ar vairākām spēlētājām" [basketblog.gr].

03.02.10 Sieviešu izlasei būs ārzemju treneris
Šobrīd ir 3 kandidāti LBS prioritārā secībā : George Dikeoulakos, Fabio Fossati, Manolo Real [ biogrāfijas + aptauja ].
Algirdas Paulauskas
būtu labākais ārzemju kandidāts, tomēr viņu neaicina. Izvēles galvenais kritērijs būs nevis profesionālā kvalifikācija, bet gan ambīcijas par mazu aldziņu.
.