Babkina : "EČ-2011 cīnīsimies par medaļām"

03.01.11

Šodienas intervijā mūsu uzlēcošā zvaigzne Elīna Babkina tiek raksturota sekojoši : ambicioza, ekspresīva, efektīva un drosmīga (K.Kaczmarczyk, www.sportowefakty.pl).

Interesantāko vietu tulkojums :

Jautājums par to, vai Babkina piekrīt apgalvojumam, ka šobrīd viņa ir lielākais jaunais talants Latvijas basketbolā un izlases cerība nākotnei...

- Ko es varu teikt [prātā ienāk Niedola]... Es vienkārši gribu turpināt spēlēt un trenēties tikpat cītīgi kā līdz šim, un varbūt pat vairāk. Tikai nākotne atbildēs uz minēto apgalvojumu, jo tagad neviens neko nezina šajā sakarā.

Jautājums par Lotos neveiksmīgo sniegumu šosezon...

- Man ļoti žēl, ka mēs tik slikti spēlējam Polijas līgā un Eirolīgā. Mēs esam laba komanda, un ir ļoti bēdīgi, ka zaudējam tajās spēlēs, kurās vajag uzvarēt. Man šķiet, ka lielākā problēma ir tā, ka mums komandā nav īsta līdere, kura par visu var parūpēties. Mums ir daudz labas individualitātes, bet tās neveido harmonisku komandu. Mums ir vajadzīga īsta līdere, kurai varam uzticēties un kura velk komandu grūtos brīžos.

Jautājums par to, ka nesen klubs salīga amerikāņu pointgārdi (Keti Swanier), un vai Babkina labāk gribētu spēlēt 1. vai 2. numura pozīcijā...

- Tas ir atkarīgs no tā, ko treneris grib redzēt uz laukuma un kas ir vajadzīgs attiecīgā momentā. Man šķiet, ka es esmu pointgārde, kurai patīk mest. Kiša (Swanier) ir ļoti uzjautrinoša būtne [smiekli]. Man patīk viņas spēles stils. Viņa ir neticami ātra, maza, un ir ļoti grūti pret viņu spēlēt aizsardzībā. Mans spēles stils šeit ir atkarīgs no trenera. Es netaisos padoties, un es vēlos spēlēt tāpat kā līdz šim un par to cīnīties.

Jautājums par to, kā ir spēlēt izlasē kopā ar tādām zvaigznēm kā Jēkabsone un Baško...

- Manas kolēģes izlasē ir lieliskas, esam ļoti draudzīgas un veidojam labu komandu. Vispirms jāsaka paldies Guntai, kura vienmēr cenšas man izskaidrot, ko esmu darījusi nepareizi. Ļoti palīdz kļūdu labošanā, lai es kļūtu par labāku spēlētāju. Es arī ļoti ceru, ka Anete šogad spēlēs izlasē, jo viņa mums ir ļoti nozīmīga spēlētāja.

Jautājums par Latvijas mērķiem EČ-2011 un par ielozēto grupu...

- EČ-2011 mēs cīnīsimies par medaļām. Tomēr es domāju, ka ar tādu mērķi tur ieradīsies daudzas izlases. Mūsu grupa nav viegla. Francija ir Eiropas čempione. Arī Grieķija ir sarežģīta pretiniece, bet trumpis ir mūsu pusē, jo mūsu treneris galu galā ir... grieķis! [smiekli]. Arī Horvātija, protams, nepadosies. Grupa ir ļoti sarežģīta, tomēr mēs varam uzvarēt visās spēlēs.