Dikeoulakos iedod Babkinai pieci...

...un pretī dabū varenu sniegumu!

Dikeoulakos debitē Polijas līgā
10.01.11 Lotos - Artego 96:68
Babkina 27 min 13 pts 2 rb 11 as 3 to 4 st 25 eff
(spēles trešajā ceturtdaļā viņai 7 rezultatīvas piespēles)


Dikeoulakos pirms spēles :
"Esmu ļoti apmierināts, ka man komandā ir Latvijas izlases spēlētāja Elīna Babkina. Es ticu viņas talantam, kaut arī esmu dzirdējis daudz kritikas viņas spēlei. Ja viņa spēlēs labi, tad tas mūsu komandai palīdzēs izcīnīt daudzas svarīgas uzvaras. Un tad viņas kritizētājiem mutes aizvērsies. Tomēr fakts, ka es pazīstu Babkinu, nenostādīs viņu priviliģētā stāvoklī. Noteikumi mūsu komandā būs tie paši, kas ir vienmēr. Ja tu smagi strādā un dod labumu komandai, tad tikai tādā gadījumā tu saņem daudz spēles laika. Patīkami, ka Elīnai par to nav jāuztraucas, jo viņa strādā smagi un dara to ar lielisku attieksmi. Viņa zina manu spēles filozofiju un ko es sagaidu - tas atvieglo uzdevumu. Man nav svarīgi, kas sāk spēli. Galvenais, lai beigās nonākam līdz uzvarai." (lotosgdynia.pl).